Παρασκευή 19 Ιανουαρίου 2018

Cherish those little moments!

Καλημερούδια!

Σήμερα έχω την χαρά να είμαι Guest Designer στο ScrapsnPieces και θα σας δείξω πως δημιούργησα την σύνθεση μου!




Ξεκινάω μαζεύοντας τα υλικά που ταιριάζουν με το moodboard και πιθανόν θα χρησιμοποιήσω στην πορεία.

Στην συνέχεια σκίζω τα χαρτιά μου και τα τοποθετώ το ένα πάνω στο άλλο κάνοντας ταυτόχρονα ένα πρόχειρο στήσιμο των διακοσμητικών.


Έπειτα με μια σπάτουλα, την πάστα Crackle Platinum της Finnabair και ένα στένσιλ κάνω σχέδια στο χαρτί μου.
Με ένα διαφορικό στένσιλ και με ένα distress μελάνι κάνω μερικά ακόμα σχέδια στο χαρτί μου. 

Με το mist της Lindys βάφω ένα κομμάτι γάζα το οποίο θα χρησιμοποιήσω στα clusters μου!
Κολλάω τα πάντα στην σύνθεση μου, δημιουργώντας τα clusters μου και επιλέγω σφραγίδες για να πλαισιώνω την σύνθεση μου.

Αφού σφραγίσω, κάνω πιτσιλιές με το ίδιο mist που έβαψα την γάζα μου και ολοκληρώνω το σύνολο χρησιμοποιώντας art stones σε διαφορά σημεία, καθώς και snowflake paste στα λουλούδια και στα κουκουναράκια.


Το moodboard έχει υπέροχα χρώματα που με ενέπνευσαν αμέσως. Τα πουλάκια και το χιόνι ήταν κάτι που ήθελα να χρησιμοποιήσω και παρότι ξεκίνησα να βάλω μια φωτογραφία μου δίπλα στο τζάκι, τελικά το κοριτσάκι της φωτογραφίας με το γούνινο καπέλο που φυσάει, κάνοντας ευχές, αστεράκια με "ανάγκασαν" να χρησιμοποιήσω μια δίκη μου φωτογραφία με ένα παρόμοιο γούνινο καπέλο στην Νέα Υόρκη, όπου μια ευχή μου έγινε πραγματικότητα!!!

Ευχαριστώ πολύ Μυρτώ και Design Team του Scrapsn Pieces για την όμορφη εμπειρία και για το ποδαρικό στην νέα χρόνια, μιας και αυτή είναι η πρώτη σύνθεση του χρόνου! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου